Reserveren bestaande klanten
Via onderstaande link kunt u inloggen
Via uw account kunt u reserveringen indienen, facturen (aan)betalen of inzien en heeft u al uw boekingen bij de hand!
Het is van belang dat wanneer er wijzigingen zijn in uw contactgegevens of informatie over uw huisdier, u deze informatie aanpast.
Procedure nieuwe klanten
Om een verzoek in te dienen kunt u via de mail contact opnemen, geef hierbij onderstaande gegevens door:
- Ras, naam en geboortedatum van uw huisdier (graag met foto van uw hond)
- Geslacht van uw huisdier
- Gecastreerd ja of nee
- Hoe hij/zij in de omgang is met soortgenoten
- Of hij/zij volledig is ingeënt (Hond; DHP, KC Kennelhoest neusdruppels & Leptospirose) (Kat; Niesziekte & Kattenziekte)
- Om welke periode het gaat
- Heeft hij/zij eerder in een pension gelogeerd? Zo ja, bij welk pension en hoe ging dit?
- Wij plaatsen uitsluitend honden die sociaal zijn in de omgang met soortgenoten.
- Wij plaatsen niet alle rassen in het pension, zie de toelichting en lijst op de pagina hondenpension.
- Wij plaatsen geen intacte reuen/katers (chemisch castratie valt hier ook onder), zie de toelichting bij veelgestelde vragen.
Hoe nu verder?
Als alles in orde is maken wij een account voor u aan. Vervolgens ontvangt u van ons een email waarmee u kunt inloggen.
Eenmaal ingelogd verzoeken wij u alle gegevens volledig in te voeren en een nieuw wachtwoord aan te maken.
Daarna kunt u een reservering indienen via uw account, nadat de reservering verwerkt is ontvangt u een bevestiging via de mail.
Let op; het kan zijn dat de mail in uw ongewenste mailbox belandt.