Voorwaarden

In ons pension gelden de algemene voorwaarden van brancheorganisatie Dibevo, bij het indienen van een reservering gaat u akkoord met deze voorwaarden en geeft u aan daarmee bekend te zijn. 
Dibevo-algemene-voorwaarden-dierenpensions-1.pdf

Veelgestelde vragen

1. Mag ik eigen kleedjes of mandjes meebrengen?
- Liever niet; wij beschikken zelf over voldoende mandjes en kleedjes.
  Op het moment dat er eigen spullen meegebracht worden, bestaat de kans dat de dieren hier ruzie  om krijgen of dat het gesloopt wordt of kwijtraakt. 

2. Als ik mijn huisdier(en) eerder ophaal dan gereserveerd (en betaald) worden de overige dagen dan gerestitueerd?
- Indien uw huisdier eerder wordt opgehaald vindt er geen restitutie plaats van de overige gereserveerde dagen

3. Als ik wil annuleren, is dit mogelijk?
- Dit is mogelijk, wij hanteren echter wel de annuleringsregeling. 

Artikel 9 – De annuleringsregeling
Bij annulering door de consument gelden voor deze de volgende
Betalingsverplichtingen:
– Annulering tot 2 maanden vóór het ingaan van de overeenkomst: de aanbetaling ( deze wordt altijd in rekening gebracht als administratiekosten)
– Annulering tot 1 maand vóór het ingaan van de overeenkomst: 50% van de prijs ( 1 tot 2 maanden voor het verblijf)
– Annulering tot 2 weken vóór het ingaan van de overeenkomst:75% van de prijs ( 2 weken tot 1 maand voor het verblijf)
– Annulering binnen 2 weken vóór het ingaan van de overeenkomst: 100% van de prijs 

4. Mijn hond is loops, mag zij nu naar het pension?
Dit gaat helaas niet, de honden worden samen in de kennel geplaatst en in groepsverband uitgelaten. Hierbij is het risico op een ongewenste dekking aanwezig.
Als de teef hier loops wordt en deze mogelijkheid is niet gemeld bij het brengen, is een ongewenste dekking op eigen verantwoordelijkheid.
Voor het apart plaatsen van loopse teven wordt 5 euro per dag extra in rekening gebracht.

5. Moeten wij vooraf de volledige pensionprijs afrekenen?
Ja, bij het brengen van de huisdieren vindt de afrekening plaats. Eventuele trim/wasbeurten worden achteraf in rekening gebracht.
Op deze manier proberen wij bij het ophalen van de huisdieren de wachttijd zo kort mogelijk te houden.

6. Mag ik eigen voer meenemen?
Wij voeren een hoog kwaliteitsvoer dus eigen voer mee brengen hoeft niet
Mocht een hond vlees of een speciaal dieetvoer krijgen, kunt u dit meenemen in een afgesloten bak of ton met zijn/haar naam erop.
Het wordt niet in mindering gebracht op de totaalprijs als u eigen voer meebrengt, voor ons is dit juist extra werk.

7. Mogen wij meelopen naar het verblijf van onze hond(en) of is een rondleiding mogelijk?
Dit gaat helaas niet, jullie geur blijft bij de kennels hangen en dit is heel verwarrend voor de hond(en). Ook voor andere honden die jullie niet kennen kan dit heel vervelend zijn in de zin van angst. Buiten de vakanties bent u van harte welkom voor een rondleiding met of zonder uw hond(en). Rondleidingen gaan enkel op afspraak zodat wij goed de tijd voor u en eventuele vragen kunnen nemen.